Hemmalördag

Är på lite bättre humör nu efter diverse tårar och lita tjat på min Dino.. verkar ändå som att jag blir hemma den här lördagen men har ärligt ingen lust att gå ut med nån av de tjejkompisar jag har att välja på :o( ska plugga lite mer körteori och försöka lägga mig tidigt för jag känner mig inte riktigt kry..

Shoppad hårvård igår

image148
♥ Hårserum, BLACK
♥ SUBRINA Straightener, skyddar mot värmen från plattången.
♥ Brilliant hair care Shampoo, NIVEA
♥ Brilliant hair care Conditioner, NIVEA

All denna välbehövliga hårvård fick jag för ca 100 kr :o) behävde verkligen serum och den där sprayen som skyddar håret när jag går loss med plattången. Fast jag plattångar inte så ofta.. ca en gång i veckan.
Vet inte ifall dessa produkter finns hemma i sweden men d funkar bra så d rekomanderas ;o) Har fint och supermjukt hår nu :o)

Kommentarer
Postat av: Ilvana.

Svar; Hehe tack :D Jag vet inte än om jag kommit in. Kommer förmodligen få veta det i veckan eftersom posten inte varit öppen nu över midsommar. Ljubav ide bra, det är på rätt väg. Jag dejtar fortfarande :) Hihi. Kako tebi ide? Jag läste ditt förra inlägg. Hoppas att det ordnade sig? Pusss*

2007-06-23 @ 22:34:54
URL: http://ilvanaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback