Lördag is a bitch!

Shit altså.. är hur seg som helst med att skriva inlägg! Not mutch happening.. Dino är ute med Mahir på lärdagar och jag är dum som sitter hemma.. nästa lördag ska jag uuuut!!! Det värsta e att man blir van vid att sitta hemma :o(
De tjejkompisar jag gick ut med i början när jag och Dino precis blitt ihop har jag inte kvar och d jag umgås nu är tjejer till hans killkompisar.. inga som vill ut och ta en öl precis.. så himla mesiga.. Jag vill inte att det ska va såhär! fan Dino blir ju van vid att jag e hemma och han kan ju va lugn medans jag sitter och undrar vad han pysslar med! hur praktiskt som helst att ha en flickvän som aldrig e ute och festar utan han liksom.. men det ska de bli ändring på! kan han så kan fanemej jag oxå ta och supa ute med kompisar.. grejen e att jag inte hittat nån jag känner jag kan ha kul med ute så.. hade ju tjejerna i början där men som sagt så gled vi ifråb varann! synd!
När jag kommer hem te Götet ska jag ta igen varenda partykväll jag gått miste om.. dansa ute som bara den.. med mina riktiga kompisar som jag saknar mucho! I just wanna have fun!!!

Nån mer som sitter och ugglar hemma? nähä..
Ska gå och lägga mig tidigare för jag kunde inte somna igår hemma hos Dino.. mer om det imon..

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Matilda

sovgott!

2007-06-03 @ 12:06:04
URL: http://miliz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback