Mission incomplished!

Var på marknaden och bytte jeansen jag köpte i förgår till två linnen ist! lägger in bilder sen för de hänger på tork just nu!
Jag gick upp en storlek i jeansen men då satt d för löst så jag tänkte "fuck jeansen, kommer ju snart gå runt i shorts och kjol hela dagarna..och kvällarna.." e ju så himla kul när butiksbiträdet säger "oroa dig inte, de sitter jääätebra verkligen.." fan heller, d satt asfult men d e kul när de försöker övertyga en,haha.. byxan kosta ju 150 spänn så jag fick två linnen för det priset! billiga billiga :op men antagligen värsta skortkvaliten men vafan..

Jo var och hämta ut mitt Id-kort idag! fy faaan!!! d e ju svartvitt och jag hade en beige/svartrandig tröja så d beiga upptill syns knappt så man ser inte vart mina axlar börjar sen så ser min hals aslång ut för att jag hade håret fram och det e ju oxå svart så allt ser ba cp ut :op men vad gör man? när jag tröttnar så e d ba o "råka" ha sönder det.. kostar fan 55 spänn och skaffa nytt.. ska nog gö det, haha.. E inte vackrast men hatar när man blir fulare på kort än man liksom e irl!

See u later..

Kommentarer
Postat av: Ilvana.

Hehe aa jag är lite avis :P Vem skulle inte vilja bo där nere :D Ah jag förstår att det kan vara lite svårt att komma ifrån nu. Var det tänkt da se skroz vratis eller skulle du bara vara där lite? Ha det bra :)

2007-06-07 @ 16:04:45
URL: http://ilvanaaa.blogg.se
Postat av: Ilvana.

Svar; Jahaaa okeej :) Det var riktigt komplicerat, man kan inte lämna någon man är kär i. Jag brukar alltid åka till Sarajevo, typ två gånger om året. Men den här sommaren ska jag bara jobba är det tänkt. A u kojem si ti gradu dole? Mozda se onda vidimo u gbg till höst. Ska flytta och börja plugga där :) Hehe.. Blev ett lång inlägg här med :S Haha.. Pusa

2007-06-07 @ 17:23:03
URL: http://ilvanaaa.blogg.se
Postat av: Ilvana.

Ja, jag älskar Göteborg :D Är där nästan varje dag.
Bor i Borås nu så det är inte så långt bort. Jag ska plugga till behandlingspedagog. Nee, nisam nikad bila u
Zenici, nemam nikog tamo. Ali cula sam da ima dobrih momaka tamo. Haha. Ja, precis. Om det är true löööve så kommer det hålla. Bra att testa det på det viset ;) Hur länge skulle du vara här isåfall? Moras ga pazit dole ko spion. Haha.. :P

2007-06-07 @ 17:45:07
URL: http://ilvanaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback