"Shop online"

Sjukt störande när grejer man velat beställa på internet tar slut! Allt fanns där imorse men jag var osäker på om jag ville lägga ut 500 spänn så jag tveka och sen när jag kom på att vafan jag behöver ju shitet så var en av tunikorna på H&M "slutsåld" aargh!!! den har vart slut innan men dykt upp i min storlek sen.. men nu missa jag chansen :o( så nu är fårgan. beställa det som är kvar eller chansa på att den dyker upp imon o att inte nått annat av det jag ville ha tatt slut.. vilka problem man har ibland va!? haha, helt sjukt ju!

Var ute med Dino ikväll.. allt va ok efter det lilla bråket igår. Dagen efter bråk e alltid bäst.. är dock bäst och inte prata för mkt om bråk.. så förklara jag bara varför jag var sådär på dåligt humör och sur när jag ringde han i söndags.. och att jag alltid drabbas av nån typ av depression under helgen bara för att jag inte har mina riktiga kompisar här och blir mest sittande hemma osv.. same story every week.. ska bli ändring på det till helgen iaf!

Good night på sig!

Kommentarer
Postat av: Kenza

svar: den här röda väskan är inte i skinn nej :P

2007-06-05 @ 11:47:17
URL: http://KENZAAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback