Vinn grejjor :o)

Är med i Vinnpris.se och fick ett mail idag om Lyckochans.se där man precis som på andra sidor med samma koncept samlar poäng och man har chansen att få vinna laptops, ipods.. ja hela köret.. Jag har inte tur i sånna här sammanhang..har aldrig fått nått gratis men det e la för att mina kompisar inte går att värva :op ingen som tror på att man faktiskt kan få nått men vet många som fått grejer på tex gratisgenerationen.se. 

Jag blev iaf medlem i lyckochansen bara för att liksom vara med och kanske get lucky! :o)

Bli medlem via den här länken så hjälper ni mig få poäng ;o)

http://www.lyckochans.se/4d91cc8ce4


Kommentarer
Postat av: dzenita

hah, jag blöev medlem bara för att ;P

2007-06-16 @ 19:23:47
URL: http://dzenita.blogg.se
Postat av: Robert

lite sent, men kan informera om att lyckochans skickar privata mail, (underskrivna av dig) till alla i din MSN lista för att locka fler. Och sedan kan de sälja alla uppgifter hur de vill och till utlandet för att skicka mer spam-epost(troligtvis) till dig (och kanske dina vänner i msn-listan.
Så snälla ni. gå inte på sådana här sidor!

2007-07-04 @ 16:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback