Bonsoir

Känner mig helt matt i huvudet.. fick min period igår så det är la blodförlusten som gör mig matt! sorry to much details, haha.. nä men mensen var sen två veckor typ så det var skönt att den kom ändå.
Var ute lite med älsklingen, hade inte setts sen i måndags för jag var ju i Sarajevo hela dan igår.. hade saknat han.
Jag visa han mina små onödiga saker jag shoppat :o) han tyckte diademet med stjärnan var fint.. (happy) Jag var lite osäker på solgalsögonen för de är såna stora men alla tyckte jag passa i dem när jag prova dem.. fast nu när Dino sa att jag passa jättebra i dem så kunde jag slappna av och se dem som ett lyckat köp!
Jo jag hitta ett par ballerinas i guld oxå men va inte så säker på dem så de fick inte hänga med hem.. om jag ångrar mig e det ju bara att åka till Sarajevo igen! blev lite knäpp på att allt jag kolla på var nått i GULD!!! ville även köpa ett långt halsband med berlocker och ett par guldringar (i fejkguld då) men då hade det blitt alldelses för mkt accessoarer för en dag. Det var ju toppar och skor jag nehövde!.. ja ja..

image88Här e mina små babies..
♥ Diademet; glittrar riktigt fint!
♥ Hårbandet  i guld köpte jag bara för att det var billigt och sött! kosta 15 spänn men sitter åt lite för mkt så inget jag behövde precis..
♥ Solglasögon behövde jag. Ser ut som en hollywoodstjärna i dem, hihi :op


Nu ska jag nanna.. go natt på er, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0