Monday

Me and dino in da house, day:2

Hej igen!

Känner mig ganska så uttråkad.. jämfört med igår! Hade visserligen grejer att fixa idag me men jag kom inte iväg i tid.. nu sitter jag och funderar på ifall jag inte ska börja röra på mig men om jag ens ska ut så måste jag först fixa mig.. jobbigt projekt vafan.. vakna 12 och missa därmed min favvo såpa som går kl 11 :o( låg bara och drog mig i sängen brevid gos Dino ist.. herregud killen är rena sömnpillret, när man ser han ligga där brevid vill bara krama om han och sooova.. så himla mysigt! Grått och trist väder ute så man blir inte precis motiverad att gå upp.. Somna sen igår också.. när vi kollat klart på filmen så var kl redan 02.30! det var bubbelbadet som hade dragit ut på tiden ;o) so himla niiiice!

Ikväll blir det nog film igen.. inget bad dock :o( tänkte hyra 9/11 av Michael Moore lr en annan om 11 september som jag hitta i videoaffären igår!

Nu ska jag fixa mig lite så jag inte skrämmer slag på nån när jag går och handlar, hihi :o)

Kisses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0