Suck!

Har vanligtvis magdans kl 13.00 på söndagar.. jag går dit och det är ingen där! En man som sitter i kontor öppnar och jag får låna telefonen.. ringer till hon tjejen som var med oss på 1:a maj och då har dom bytt tid till kl 15.00 och ingen har meddelat mej! Hon hade inte mitt nummer! Bullshit! Jag som bara åt en banan imorse för jag dansar helst med tom mage annars känns det som att allt vill komma upp igen, fast man kanske ätit 2 h innan..
nu sitter jag här och äter, kan ju inte svälta hur läge som helst.. hatar sånt här! Måste plugga ju så sån här waist of time har jag inte tid med!..

Bye

ps skulle vara kul om ni som tittar in skriver en liten kommentar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0