En riktigt mumsig dag!

Var i skolan 2 timmar idag. Vi hade grupparbete och diskutera en bok jag INTE läst.. har inte ens köpt den boken! visste inte att vi skulle ha den till grupparbetet ens.. nästan ingen idé att köpa den nu och den finns inte på biblioteket :o/ ja ja vad gör man..
Jag träffa A efteråt och vi käka sushi och drack nått äckligt ris te efter maten.. :op sen satt vi och tjöta ett tag där och så drog vi in till stan. Fundera på att gå på bio men vi gick runt på stan lite ist och sen kom vi på att det gått en massa timmar och att det var dags att äta mat igen! Jäkla matvrak va! Så vi gick och käka kinamat.. blev äckligt mätt! plus två glas rött också ;o) köpte en kolabulle från 7-elev på väg hem också.. kännde för att springa hem för att förbränna lite kalorier. Har pms på köpet så jag känner mig bara fet.. and I don´t like that feeling :o( längesen jag träna riktigt också :o( men man får ju gotta sig ibland och vafan gnäller jag om.. det jag åt bestod till 90%av RIS! hehe..


That´s all folks..

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0