Måndag

God morgooon!

Nä jag är inte så pigg idag. La mig ett igår och låg och tjata med Suana i minst en timme så jag fick hälften av den sömn jag behöver!Det får bli en stooor kaffe latte på vägen till skolan! Alla problem  har sina lösningar, hehe :o)

Sådär (la upp en video från youtube), nu ska jag sminka mig lite, lägga på mascara och lite rouge så man ser anständig ut :op
Ska ha 3 timmars föreläsning så jag kommer la se död ut iaf! Shit! vad ska jag ha på mig da??? Oj oj oj.. fan fan fan.. Måste lägga på ett kål nu om jag ska komma i tid!


Kommer ni ihåg reklamen för Godmorgon juicen? Den här låten spelades iaf i reklamen.. visst är det en riktig bra morgonlåt! Borde ha den som alarmringsignal nästan.


Ha en bra dag!
Puss&kram!

Kommentarer
Postat av: adlen

du e gaaaaaalen!!! att ha den där som alarmringsignal när du vaknar?! jag skulle sova vidare lr somna om som en liten bäbis igen! =)

2007-11-26 @ 10:18:47
URL: http://adlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback