Top Shop rea

Var på Top Shop idag och köpte linnet/klänningen jag kollat in förut.. på rea :o) "Buy one get on free" då får man det billigaste plagget på köpet, så kjolen var GRATIS!!! 224 kr betala jag altså för detta.. ordinare pris för både klänningen och kjolen innan var 449 kr!!! och 900 kr hade jag aldrig gett för dessa två små plagg men nu slapp jag det :oD happy happy!

 
♥ Härligt linne som man kan ha som klänning oxå, från mammakollektionen, hehe..
♥ Söt liten kjol som faller sådär fint.. går att ha med legging om man ska ut eller nått kanske.


Kommentarer
Postat av: Kenza

svar: jag har blivit kontaktad flera gånger nu av läsare som inte förstår vad jag skriver.. från england osv.. även mina jämngamla kusiner i kanada, paris & marocko vill kunna läsa. :)

2007-10-29 @ 22:20:08
URL: http://KENZAAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback