Sorry bloggen..

Det blir lite att min lilla blogg kommer i andra hand nu när jag skaffat Facebook! Fy fan man blir fast ju.. hemst men jag ska bättra mig! Ja se, jag har redan börjat bättre mig.. jag sitter och skriver om fejsboken på bloggen :op haha..
Har redan 12 vänner! Wohoo.. nä men jag har mest samlat gamla klasskompisar o så.

Idag var det meningen att jag skulle plugga men det gick mindre bra.. hade ingen lust.. satt hemma och läste lite sen käka jag lunch och tog en tupplur. Sen behövde jag få luft så jag åkte in til Ktb och satt där med Zåze och bara tjata. Sen åkte jag hem och har mest suttit framför datorn men msn och facebook då.. Imon har min grupp seminarie och jag har kollat på det jag ska säga om kapitlet vi läst och jag har kommit fram till att jag längre inte förstår vad jag ska säga! Ja ja det löser sig nog.. jag ska ju bara prata i typ en minut max!
Oj nu blev klockan mycket.. måste sova ju!


Go natt på sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0