Stay away from my shoes!!!

Okej tjejer, jag tror ni kommer hålla med mig här.. Lyssna nu..
Nyss kom min mami hem och med sig hade hon ett par skor som min kusin fick låna av mig vid ett tillfälle. Det var nån gång i april när jag var här under 2 veckor som hon bad om att få låna dem en kväll och sen blev det så att jag åkte upp till Sverige utan mina skor för att hon glömt lämna tillbaka dem eller undvikit att göra det.. iaf.. I två månader nu har jag påminnt henne om att hon ska koma förbi med mina skor! Idag var mami hos min faster och med min kusins mamma så hon bad mamman om skorna.. Nu när jag äntligen fick mina skor så ska ni bara se hur dom ser ut! Klacken är sliten och skadad på vissa ställen och där framme är sulan helt bortsliten så att skinnet är skadat.. ja med andra ord är dom fan SECOND HAND nu!!!! Jag lånade ut skorna vi ett tillfälle! det var inte meningen att hon skulle använda sönder dem och låna dem vidare till andra til råga på allt! Hur jäkla ohyfsat är det inte att sabba någon annans grejer??? Man ska la vara mer försiktig med andras saker! Jag blir bara så arg för jag förstår inte hur hon tänkte!?? Skorna var fan nya när hon fick låna dem! Jag hade bara använt dem i ca 3 h under Nyår och då bara inomhus!
Mamma tycker jag ska ge henne skorna och be om pengar för dem. Fullt pris då eftersom dom var nya.. eller be henne betala för lagningen. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra!? Jag köpte ju skorna av anledningen att jag ville ha dem!

Vad tycker ni jag ska göra???


Skorna som dom såg ut inna dom hamna i fel händer :o(


Kommentarer
Postat av: Akey

Be henne betala för dom, lätt! Och nästa gång, låna inte ut dina allra käraste ägodelar till någon ;)

2008-08-10 @ 21:14:21
URL: http://akey.blogg.se/
Postat av: ...

Gud va fina , ja skulle dödat henne na licu mjest..

2008-08-10 @ 23:18:23
Postat av: Ilvic*

Gud så irriterande! Hänt mig tusen gånger. Men jag tycker hon lätt ska betala dom. Men om du vill behålla dom så får hon betala skomakaren. Hehe

2008-08-11 @ 00:20:11
URL: http://guzilago.blogg.se/
Postat av: ...

Lägg upp en bild på hur dem ser ut nu.