State of mind

Är på dåligt humör. Hatar det! Fråga mig inte varför för det vet jag inte själv. Känner bara en klump i halsen.. gråta skulle jag lätt kunna göra men det hade ju varit onödigt när jag inte hade vetat anledningen till alla dessa tårar som vill ut.. Kan jag skylla på stress? Jag är trött, psykiskt trött och jag bara längtar efter att få åka iväg på fredag, behöver lite miljöombyte.. lite då och då är käckt!
Igår satt jag uppe till kl 2 och prata med D på msn och sen var det upp och hoppa imorse kl 7! Inga problem! Kännde mig till och med utvilad och pigg.. konstigt. Men tro inte att jag inte blev seg senare under dagen och att jag nu känner mig som skit kan ha med det att göra.. stress, lite sömn plus irritation bara sådär, av ingen anledning. Orka vara på sånt här humör! Det är inte så att jag sprider glädje kring mig och det får ju en bara att må sämre men ni vet den känslan av att inte orka ändra sitt state of mind!? Nä, jag vet, det är ingen ursäkt och jag ska rycka upp mig.. fast imorgon.. Nu är det ändå läggdags.. så..

Natti natt på er.. sov gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0