Surkärring, moi?

image353

Nä nu tycker jag att jag pms:at länge nog! Vilket jäkla humör jag är på! Det krävs bara lite för att jag ska bli sur.. Härom dan var det mer åt det känslomössiga hållet och jag ville gråta över minsta lilla ord som sades eller grej som inte passade. Ta igår när jag hade planerat att jag & Dino skulle träffas under dagen och planera vår kväll och så blev det inte att vi träffades innan kvällen och då tyckte jag att allt jag planerat dittills inte funkat och då kunde lika gärna resten av planerna skita sig, eller hur? :op Det jag har svårt för är att återfå mitt glada humör om något lyckas sabba det! jag blir fast i surandet och kan verkligen inte släppa det! kan vara för att jag visualiserar allt jag planerar och när det inte blir så så blir jag :o(

Ikväll tex var jag och Dino och tog ett glas (varmt) vin med en av hans kompisar & hans tjej. Vi träffa dem när vi tänkte ta en promenix och så gick vi till "Jazz Club". Halv elva säger tjejen att hon måste hem (vi bor i samma neighborhood) så Dino säger att det är ju passande att de följer oss båda hem då så tar han sällskap hem med kompisen så han slipper gå själv. Jag sa "jag trodde vi skulle ta en promenad!?"  = JAG VILL INTE HEEEM, JAG VILL HELLRE TA EN PROMENAD!!! Hiiiiiiiiiiiiint!!!
Jaha, det fattade han tydligen inte utan frågar på vägen varför jag är konstig? "Jag ville kanske inte gå hem än.." , "men varför sa du inte det?"
Ööööh ok, jag trodde det var ganska uppenbart men visst my mistake! Skriver ett jäkla plakat nästa gång så han inte missar det!
Bara därför fick han bara en puss när vi skildes vid porten! hårda bud! Nu tycker ni säkert att jag överdriver men jag tycker faktiskt att ens pojkvän borde fatta ens hintar.. sen så har ju min eviga pms sin inverkan på det hela men om det ska krävas en promenad för att jag ska vara glad så ska jag banne mig få mig en promenad!

Ja ja, döm själva ;o)


Natti natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0