Feber

Hej!

Igår när vi kom hem från Travnik kände jag mig väldigt varm och när jag tog tempen hade jag 38.3 graders feber! Som tur var så gick febern ner till normal temepratur inom ca 4 h. Drack lemonade, kall youghurt och tog en alvedon och sen var det bra :o) Det är läskigt med feber :o( den tar iaf på krafterna så jag ska vila mig lite nu.
Det ver verkligen en sjuklingarnas dag igår.. Vi hade vart i Travnik några timmar och skulle ta bussen hem. Vi sätter oss i bussen och kort därefetr sägar Dino att han inte mådda bra! han började må illa och grejer så inte ens halvvägs hem bad vi chauffören stanna och vi gick av vid ett varuhus. Han klarade verkligen inte av att åka längre. Vår biljett gick förlorad men skit samma. Jag tanka på mobilen och så ringde D en vän som kom och hämta oss. Och sen då när vi är hemma så märker jag att jag har fått feber. Skönt att det gick över såpass snabbt ändå. Jag ville inte somna innan jag fått ner febern. Vågade inte, hehe..



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0