Top Shop VIP kväll

Kom precis hem! Var på Top Shops VIP kväll med Zåze och Ninnan. Det var 20% på allt i butiken denna kväll och fast det inte är så mycket egentligen så lockas man ju att köpa något. Jag kom hem med ett blommigt linne och ett par blommiga trosor. Very cute! Linnet var la inte riktigt värd priset dom satt på men verkligen ubersött och det går alltid att lämna tillbaka. Visst hjälper det att man vet att man har den friheten.. öppet köp.. men jag tror ändå linnet stannar. Jag tjänadeh in några hundralappar idag nämligen :o)
Jag lämnade tillbaka ett par byxor jag köpte på H&M igår och så lämnade jag tillbaka min älskade skinnväska.. för att köpa den sen igen.. knäppt va?
Så här var det.. Zåze kom på att vi hade ju 10% rabatt på Wedins och föreslog att jag lämnar tillbaka den och köper den sen med rabatten.. vi gjorde så och jag gick till en annan Wedins och där var det klubbdag! 20% på allt!!! Väskorna där hade konstiga vita missfärgningar så jag drog till butiken på Avenyn ist.. där hade dom bara 20% på skor men inte väskor. Knasigt eftersom dom håller på att byta till Wedins Accent men tjejen som jobba där var himla snäll och gav mig rabatt på väskan ändå! Tack! det är inte ofta man stöter på trevliga expediter! Så summa summarum, jag fick min väska 200 kr billigare till slut :o) wohooo!!! Endast 795 kr för min älskling! Var och provade HM klänningen igen och den ska nog sitta som den gör.. så jag behåller den iaf! Love it! 

+298:-
+200:-
-365:-
haha liten uträkning av shoppingutgifter.. jag ligger på lus idag :op fast egentligen är jag ju på minus i och med att jag handlat över huvud taget.. ja ja what to do.. jag lägger ju inte så mycket pengar på annat ändå..

Kameran är inte till någon nytta utan kabeln men jag hitta grejerna jag köpt på Top Shop´s hemsida :o)
VOILA..
image466image467
Var ute efter blusen på bild nr 2 egentligen men den hade tagit slut.. and the panties of course..

image469
;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0