Måndag

Ny vecka och nya tag.. ehem! Har haft föreläsning och sitter nu i datasalen. Jag har fyllt min kaleneder med listor på saker jag måste införskaffa innan jag drar till BiH! Ska bla göra ännu en online beställning från H&M för den där bikinin jag vill ha finns inte kvar i min storlek ute i butikerna. Det är den där bandeaubikinin med safarimönster.
Det är ganska facinerande hur dessa "Att köpa" listor är ungefär samma varje gång och då borde man väl redan äga dessa saker som man verkligen bara måste ha, eller? Min plånbok kommer iaf inte gilla summan av alla dessa stuff! .. förresten så har jag inte nån plånbok längre.. Att skaffa en ny finns med på listan :o/ Suck säger jag bara! Stackars min ekonomi! .. och då har sommaren inte ens börjat och jag vill inte ens tänka på vad ALLA mina planer i sommar kommer kosta att förverkliga!? Oj oj! Nä nu ska jag klicka hem den där bikinin ;o)


Hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0