Paus

Hej,
Tar en paus från pluggandet så det kan vara lägligt att kanske uppdatera bloggen med lite tjöta! Tja, vad skriver man? Är ju mitt uppe i kurslitteraturen och när jag lägger ifrån mig den såhär en stund så är det bara skönt att låta hjärnan vila lite så just nu är det bara blankt. Utan att ens behöva tänka så kan jag säga att jag har huvudvärk och att jag känner mig almännt seg vilket skulle kunna bero på en kommande förkylning :o( Vill inte! Knaprar mina vitaminer och dricker te i hopp om att jag ska slippa bli sjuk! Kan dock inte undgå att se till den fakta att jag inte drabbats av någon förkylning sen i maj så It´s time! Fast som sagt, går det så slipper jag gärna. Det är en så himla waste of time att vara sjuk.. tänker nu på att jag ska ner till Bosnien om 2 veckor (wohooo).. Okej, om jag ska drabbas av hosta, halsont, snuva då vill jag ha det nu i så fall! Not in Bosnia! Jag ska ju ha fullt upp med att mysa och bara ha det underbart! Ok? .. bra! So, what elese? tror inte jag hade mer att säga just nu.. Vi hörs i närsta paus!

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0