Tentan

Jo jag vet att ni hela fredagskvällen satt hemma (jag var på tentaöl) och bara väntade på att det skulle poppa upp ett nytt inlägg här på bloggen som berättade hur det gått för mig på salstentan! Visst var det så? :op Kan iaf meddela er om att det gick bra! Skönt det var att ha pluggat ordentligt denna gång! Nu är den avklarad och stressen kan släppa.. det märktes för jag gick upp 11.30 och då tvinga jag mig ur sängen. Hade nog kunnat sova ett tag till. Man måste ju catch up.. sov inte som jag skulle de två senste dagarna. Som en liten belöning ska jag till stan och kanske köpa mig någonting.. eller kanske bara ta en kaffe.. Måste göra mig i ordning nu.. för jag är i oordning!? hehe, ja ja..


Bye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0