Freeezzzing!

Jag tror att just denna dag är den kallaste så långt.. I Göteborg iaf för i Stockholm har jag hört att det varit snörstorm. Ok, det var iaf freeeezzzzzing idag! Helt plötsligt så dög inte mina vinterkläder och jag gick igenom hela min garderob i huvudet för att komma på om jag har några varmare kläder.. tror inte det så lösningen får bli lager på lager! Två par av allt! Två par underkläder, down there iaf, två par strumpbyxor.. osv. Förstår inte hur folk lyckas se fashionabla ut i denna kyla? Nån som vet? Jag gissar på att dom fryser! Dock förundras jag av att se vissa människor som inte alls ser speciellt vinterklädda ut men ändå inte verkar frysa! Kanske har med att göra att ens rötter finns söderut? Hmm..
Var och fika med en vän ikväll. Vi ska ta samma buss ner till Bosnaland! Hon har också pojkvän där så vi kan verkligen sitta och drömma oss ner tillsammans :o) Vad huvudtemat i våra konversationer brukar vara är kanske inte så svår att gissa, hehe.. Boyfriends in Bosnia!
Är trött så jag ska sussa nu.. Det är en intensiv skolvecka som börjar imorgon så att få en bra start är viktigt!

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0