Min dag

So.. Hej på er. Det är först nu som jag bänkat mig framför datorn. Jag hade tänkt skriva på skolgrejen en massa idag men så blev det inte. Hoppas jag kan vara lite produktiv de närmsta timmarna innan läggdags. Imorse var jag och Senci på Nelly.se utförsäljningen men hitta inget. Vrf kan inte snygga grejer säljas sådär billigt? Sen hamna vi på Espresso House och därefter lunch i form av sushi. Där joina min mami oss. Sen blev det mer strosa runt på stan och jag blev bla tvingad till att prova jeans. Hon är hemsk den där Senci :op Det var min dag i kort. Väl hemma tog jag et bad. det är najs. Man blir så skabbig av en dag på stan och en massa provande av skor och kläder.

Nu ska jag producera skolmaterial här.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Lejla

Joj da je imeni. De va på Mauritsius..:D

2009-02-05 @ 21:19:10
URL: http://leekiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback