Per-fékt recension

Så, nu har jag testat den här omtalade produkt. Jag testade den i färgen radiant. Har inte testat den andra nyansen än men resultatet lär vara detsamma..

Produkten är dryg och den känns väldigt lätt när man lägger på den på ansiktet. Jag märkte att den gjorde porerna mindre synliga och hyn blev silkeslen. Hyn såg helt enkelt bättre ut! Resutatet blir naturligt och man ser absolut inte spacklad ut, bara frächare.
Tycker dock inte den ersätter foundation om man verkligen vill täcka mer då den inte har speciellt mycket täckningsförmåga utan är mer transparent. Den framhäver en bättre hy men täcker alltså sämre så jag fick ändå dutta lite foundation på vissa ställen. Har inte testat hur den funkar som primer men gissar på att den funkar bättre som underlag om man vill få det där perfekta resultatet. Sen beror det på hur ens hy ser ut. Har man redan relativt fin hy och kanske bara vill få den ännu vackrare så funkar denna produkt ensam.

Summering: Jag kommer inte att köpa denna produkt utan testa fler liknande produkter innan. För er som vill köpa den så hittar ni den hos eleven.se




Kommentarer
Postat av: Mirnesa

det här verkar intressant! Fast jag fattar fortfarande inte..är det en typ av puder? haha. var kan man hitta dessa prover? :)

2009-02-13 @ 23:08:35
URL: http://fabthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback