En liten summering

Hoppas ni haft det bra sa har langt in pa det nya aret och att nyarsfirandet gick lungt till ;o) Jag och D borjade vart nyarsfirande med middag och sen en massa snacks och vin. Vi borjade runt kl 18 sa aningen for tidigt men vi spela bingo och sag pa de olika nyarsshowerna pa TV. En halvtimme innan tolvslaget drog vi ner till stan, kopte lite fyverkerier eller sanna dar minidynamit typ som vi sprangde, hehe. Sen sag vi pa fyverkerierna och sa traffa vi nagra av Ds gamla kompisar och hamna pa nan fest med dem.. vi var kanske dar en liten stund och sen drog vi hemat.. var inne pa ett cafe som var fullt av nyarsfirande manniskor.. vi kom hem runt kl 3.. D var den av oss som fatt i sig lite for mycket alkohol.. eller egentligen hade vi druckit lika mycket men jag blir alltid nykter nar D blir full! Det ar nan forsvarsmekanism I think :o) Hur som helst sa blev det att vi hamna hemma hos en av hans kompisar.. vi akte dit, satt dar max 1 h och drog hem igen.. onodig utflykt.. dar tog nyarsfirandet slut for nar vi kom hem var det lagdags for min kara D. Helt vasted! Inte riktigt det slut jag hade planerat men men. Det varsta med fester och nar man firar hogtider ar dagen efter.. jepp, jag pratar om baksmallan! Det ar sa inte vart det! Ingenting ar vart baksmallan!!! D sov bort hela dagen och jag kunde inte med att dega i sangen.. Jag vaknade upp med varldens halsont och borjade alltsa aret med att vara sjuk plus baksmallan som kom senare under dagen tillsammans med febern! Idag ar jag battre. Baby tog hand om mig och kom med te hela tiden. Det var sahar jag inte ville borja aret! Dessutom borjade det snoa pa morgonen den 1 januari och tank er mig fast hemma med halsont.. nar det snoar ute och ar helt underbart mysigt! Hela dagen snoade det! En liten promenad blev det senare.. hem till D dar jag kryat pa mig.. trottnade pa att vara hemma hos mig sa lite miljoombyte. Oj nu blev det ett langt inlagg.. hoppas ni saknat mig sa mycket att ni orkar lasa detta :op


Ciaoooo, puss!


Kommentarer
Postat av: mirnesa

även fast du är sjuk är du ju ledig och med din karl och i Bih så det är ganska bra ändå :) Krya på dig!

2009-01-10 @ 02:59:14
URL: http://fabthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback