Vad händer? jo..

.. Jag håller på och flänger runt de senaste dagarna.. ankedningen till det och all stress jag lyckas skapa i min tillvaro är min resa till Bosnien imorgon. Det är då även anledningen till kass uppdatering på bloggen.. jag skrev ett inlägg igår och sen när jag skulle posta det så försvann det! Skit! Tror blogg.se pysslade med något men jag orkade inte skriva om allting. Typiskt!
Nu sitter jag här och äter godaste gröten med skivad banan, kanel och mjölk. Det är andra halvan av min frukost. Blev bara ackor imorse då jag tvättatde för andra morgonen i rad. Jag har inga bra rutiner alls inför resor.. känns som att jag inte vet i vilken ordning jag ska göra allt.. tycker det ALLTID blir onödigt stressigt för att inte tala om att jag tycks vara i behov av en ny garderob varje gång jag ska resa! *suck* Jag har iaf införskaffat två oversize t-shirts för det är ju underbart skönt att ha när värmen är outhärdlig.. inga tajta grejer då men samtidigt så verkar jag ju inte ha något smickrande att ta på mig.. Senci, jag kommer nog inte kunna vara het. Orka att det ska vara som en catwalk på "corso" varje kväll! Det är ju bästa att bara strosa omkring i sina tygskor ist för att stapla runt i klackar. Förra sommaren var tygskorna det bästa som hänt mig! Nu måste de gå i pensio, stackarna men det får bli ett par keds denna gång da då mina tygisar inte finns att klpa i år! *snyft*..
Nä nu maskar jag dessutom.. måste vara effektiv! hej hej..


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0