Morniiiiing!

God morgon!

Här sitter jag trött som fan. Det blev sent igår.. msn med D ja, så jag kom i säng halv 3 och så var jag tvungen att släpa mig upp imorse. Jag hade tid på vårscentralen för att kolla mitt öga och de tog en sånt test så får vi se om de hittar nått. Läkaren var btw balkan. När jag skulle gå så fråga hon mig om jag pratade Bosniska. Ja bara ja det gör jag och så pratade vi lite. Vet inte vart hon var ifrån.. Det var trevligt iaf. Nu är jag hemma igen och tänkte äta lite mer frukost. Det blev bara mackor imorse och nu måste jag ha min gröt! Healty stuff man! Sen vet jag inte vad som händer. Helt ostrukturerad vardag för min del. Blä! .. Nä nu vill jag ha gröt!


Bye byeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0