Bra mat

Hej hopp,


Funderer på att lägga mig i tid ikväll. Det har varit riktigt dåligt med sömn i dagarna så imorse drog jag till med en sovmorgon till 11.30! Det behövdes verkligen. Var i stan idag.. det blev lite shopping.. undies ;o) och lite strumpor och sån som man måste ha. Köpte med  mig sushi hem och när den lagt sig var det ut och jogga som gällde. Jag har tagit tag i det här med beach 2009 minsann! Handlade massa nyttigheter påvägen hem och sammanställde måltiden ni ser här nedan.. ska försöka satsa stenhårt på det här med att inte äta kolhydrater på kvällen.. Nu är jag inte jätteduktig på det där men jag tror min tallrik räknas som en bra middag..

Sugen jag blev på mat nu när jag la upp bilden.. nä, läggdags innan jag invarderar kylskåpet.. det är visserligen ganska tomt (bra) ..


Natti natt på er!

Kommentarer
Postat av: Beauty

Joj, vad gott det där såg ut. Sve naj.