In loveland

Hej hej, tankte bara skriva lite har.. Resan gick bra. Vi var framme runt halv tio pš kvćllen i lordags. Jag fann en ny van pa bussen. Annu en tjej som var pavag ner till sin pojke i Bosnien :) alltid lika trevligt att traffa tjejer i samma sits som en sjalv. En annan positiv grej var att alla pa bussen hade 2 saten var for vi var bara 19 resenarer :) det hander inte ofta, att det inte ar helt fullt pa bussen men ibland far man ha tur. Anledningen var Bajram.. inte manga som vill spendera hogtiden i en buss men vad gor man inte for karleken. Nu ska jag tillbaka till en varm kram!


Puss.


Kommentarer
Postat av: Ana-banana

Hej! Vi åkte verkligen om varandra den här gången! Missade med bara några dagar, så himla typiskt! Läste att du lallat omkring på stan innan du åkte^^ Själv har jag en skum craving att få ta på mig mina nyinhandlade kängor igen. Har ju levt som en backpacker i en månad och e sjukt trött på kläderna och skorna som jag rest med/i! Vilken fin rosa klänning du köpt (säkert väldigt användbar i december månad ehem ;) Åh du, vet du vad som var snorbilligt i NZ?? Uggs! E inget stort fan av dem men va nära att köpa, men orka bära... Mys nu när du kommer fram, hakuna matata å allt det där... Höres, you know it!

2009-11-30 @ 22:51:12
Postat av: Anonym

hej:) sorry att jag inte har svarit på kommentaren tidigare, har haft full rulleeeeee så att säga, haha. men hur äre? Allt bra? =)

2009-11-30 @ 23:43:02
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: MALAA

HALLO MALAAA!! jag såg den cerisa klänningen idag!! på en tjej den avr jättebra precis som ajg beskrev tilll dig, med tjocka strumpbyxor å koftor o jacka osv!! you gon loove it