Autumn beauty

Ännu en vacker höstdag idag. Igår var ju också helt underbart.. blå himmel och inte för kallt som dagarna innan. Jag och en vän satt ute med filtar och åt lunch och därefter förflyttade vi oss in (i ett annat café) och fikade. Senare på kvällen blev det att jag gick en liten förfest och sen drog jag hem för att jag hade en dejt med min pojke på msn. Vi hade finaste konversationen. Det behövdes efter alla dessa dagar med tjafs och oroligheter. Äntligen en stilla och lungn konversation. Love! Som någon kanske noterat så ligger inga bilder från fredagens festande uppe men det är endast pga att jag är seg när det gäller att föra över bilderna från kameran till min dator. Känns som världens projekt ibland men jag lär få det gjort tills ikväll för nu ska jag iväg och vara busy.



Ha en fin dag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0