Mile Kitic & Sejo Boy

Det blev ingen konsert i Malmö för min del. Gick och såg Mile Kitic & Sejo Boy i fredags här i göteborg istället. Jag blev positivt överraskad av de båda. Härlig konsert verkligen! Lite folk var det men det gjorde att det blev en mer personlig atmosfär. Jag gillade det! Jag trodde Mile och Sejo var sådär dryga men det visade sig att jag hade FEL! Nu är det bara all love! Här är en bild med Mile.. de andra blev inte som jag ville ha dem.. det var inte min dag.


"Folkasi" ;)


Kommentarer
Postat av: Aidee

Vilken snygging! Men vem va bruden med solglasögonen?

2010-03-04 @ 11:43:07
Postat av: Emina

SVAR:



Aidee: Haha :D Bruden med solglasögonen är ju den riktiga stjärnan ;)

2010-03-04 @ 13:53:50
URL: http://belliss.blogg.se/
Postat av: Tanja

Jag va och såg mile när han va här i skåne. Han är bäst:)