Bedtime babbel

Har haft huvudvärk hela dan :o( Kan ha med vädret att göra, det duggregna under nästa hela dagen och det var allmänt trist väder :o(

Jag var hemma hos älsklingen hela dan och kolla på Tv och så tippa vi på några matcher men ingen fick några pengar..
Här finns en massa "betting-ställen", det e lite som att spela på Oddset fast mkt större utbud, så ibland försöker jag get lucky men det har inte hänt än.

Sen blev det självklart bråk (det va ju så längesen) En av min baby´s kompisar ringde till han och fråga ifall han vill ut?! Baby sa att han va med mej o då fråga hans kompis ifall inte han skulle ringa sin tjej så kunde vi gå ut tillsammans alla fyra ist men han avböjde och då på en gång tolka jag det såhär; Han brukar ju hänga med den här killen ibland men nu vill han inte dörför att han inte vill att jag ska träffa kompisen. Sen skulle han ju kunna följa mej hem tidigare ifall han bara tog en promenad med mej.. man vill ju inte spendera för mkt tid tillsammans liksom! Ja ni ser jag gjorde upp ett helt scenario, och helt övertygad om att det var precis så!
Problemet är att jag inte kan släppa vissa saker som jag stört mej på innan och min käre pojkvän har svårigheter att övertala mej att saker och ting har förändrats, att han har förändrats!
Jag e lite deppig och känner mig olycklig den senaste tiden så jag erkänner att jag hela tiden analyserar allt och hittar nått som jag tycker verkar misstänksamt! Sen går jag til ATTACK!!!.. Ja jag tänker åt både mej och han och jag har la kanske inta alltid rätt i vad jag tror att han tänker! fast jag är ju så övertygad och allt makes sense juh.. Usch vad jobbig jag måste va men hur slutar jag?

Så nu känns det lite bättre när man fätt skriva av sig!
*good night*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0