Everyday is the same

Jag vaknar kl 11.00 går upp för att se på "terra passionatas" (mexikansk såpa) sen äter jag frukost, busringer till älsklingen så att han vaknar.. ringer han några min senare för o kolla ifall han gått upp.. sitter och bloggar lite innan jag drar iväg till tennisen!
Ja ja det gäller att ta vara på dagarna :op
Efter träningen ska jag och mamma hälsa på min faster, hon har tydligen lagat kåldolmar så det ska bli mumsigt!

I kväll är det vår utekväll så jag och baby ska ut o ta nån öl eller så köper vi med oss öl o chips och sitter i parken vid floden.. vi har vårt träd oxå som har fina rötter man kan sitta på :o) så himla mysigt! Det här e fjärde fredagen vi beger oss dit! Stan är ändå bara knökat med småkids så där vill man inte va!

See ya laterz, puss!

Kommentarer
Postat av: Aidee

Hej Snygging! Färgat håret minsann??!! Grymt:D Ser jättesnyggt ut! Jag sa ju att du skulle passa i turkos! Kram

2007-04-27 @ 17:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback