Ödelagd blogg

Trist men jag har innte hunnit blogga så mkt den senaste tiden.. (har la genomsnitt 2 besökare per dag den här veckan)
Visst har jag gjort allt annat i min makt för att slippa plugga men inte har det vart att blogga iaf! Jag och älsklingen var ute igår och jag sov över hos honom.. idag kom jag hem kl 19.00 och då hade jag spenderat hela dan hemma hos baby bara för att inte behöva ta tag i pluggandet! Imon har jag en tenta att lämna in hur som helst så nu sitter jag med boken uppe och tänker att "det här e ju inte så boring, jag kunde ju lätt ha gjort skiten i tid" men jag e som effektivast i "sista minuten"

Wish me luck!

Kissesxxx

Kommentarer
Postat av: cassandra

Okkaj!, Hoppas du bloggar lite nu nästa vecka dååh :) :P Hoppas det går bra på tentan! I Wish U Luck Thoughts! Hehe!

2007-04-21 @ 23:02:36
URL: http://cassandrajohansson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback