Jaha, lördag igen..

Fast nu skiter jag i att det är lördag och att jag inte ska ut för om ca 2 veckor åker jag till Gbg och då blir det party med de riktiga kompisarna som vet hur man festar så jag kan hålla mig ;o)
Ska koka pasta och laga nån god sås nu och sen ska jag ba sitta o surfa o msn:a lr nått ifall ingen ringer.. Det ska tydligen regna ikväll så det börjar bli lite kyligt ute, inge kul o va ute då!

Uppdatering: Det blev liiite för mycket pasta så jag har fortfarande svårt o andas :op Tog en liten promenix med mamma för o smälta maten..

Imorgon åker min mami till Neum med min faster och kusin. Hon blir borta i 5-6 dar så jag och Dino får vara alldelles själva hemma hos mig :o) Halt sjukt bra timing att vi får "bo" ihop i några dar nu innan jag drar till Gbg :oD Vi ska ha det såå mysigt! Bada bubbelbad, kolla på film, mysa.. hoppas vi kan hålla nere på bråken under tiden bara.

Hade världens bråk med Dino igår (när vi hade vår traditonella fredagssup i parken) :o( Han blev väldigt arg och irriterad. Jag kom in på temat om vänskap mella tjejer o killar o han envisas alltid med o hävda att BARA vänskap mellan en kille och en tjej inte är möjlig! Jag stör ihjäl mig på den inställningen så när han börja snacka om att vi tjejer ba ville ha sex så avbröt jag honom o han flippa.. sen flippa han lite mer.. men som vanligt så lugna han sig till slut och vi slöt fred :op
ÄNNU EN EPISOD I VÅR SÅPA!!! haha :op

Natti natt på er!
image182
Peace, LOVE and understanding!

Kommentarer
Postat av: Amina

Hej! Jag råkade hamna på din blogg (via google typ) och ser att du bor i Zenica nu...?! Oh my goood, jag är från Zenica..kom hem för några veckor sen och jag längtar tillbax såååå extremt mkt.. :D Hur länge har du varit där nu?? Aja, va bara tvungen att lämna en kommentaaaar :))) Kram och pussa världens-bästa-älskade Zenica såå mkt från mej!!!! )

2007-08-18 @ 20:17:56
Postat av: Emina

svar Amina: Haha, jag ska pussa Zenica från dig! promise ;o)
Jag har bott i Zenica i snart 2 år. Min mamma är härifrån..
Hur jag hamnma här e en lång historia :o) men nu i höst ska jag hem till Gbg och plugga. Vart bor du nu da?
Puss & kram, Emina.

2007-08-18 @ 21:04:02
URL: http://belliss.blogg.se
Postat av: Amina

Jag bor och pluggar i Sthlm! har alltid velat prova att bo en längre tid i zenica, men först om 3 år får jag förhoppningsvis min chans :D saknar verkligen a l l t därifrån, men nåja, sånt är livet, och sthlm är ju oxå bäst :)
vad roligt! ser att du kommer få lämna din pojkvän, men oroa dig inte.. det kommer bara att styrka ert förhållande ska du se! :) vad ska du plugga? Kram!

2007-08-19 @ 10:55:27
Postat av: Emina

svar Amina: Så du ska prova o flytta ner hit när du är klar med plugget? Visst det är nice o bo här o så men skolan klarar jag inte här så därför blir det back home to gbg :o)
Ja, jag och min pojkvän har det lite svår sista tiden pga att jag ska åka men if it´s meant to be så klarar vi oss och jag vill verkligen få det o funka utan o behöva kompromissa om mina framtid o så för jag har slappat läng nog nu. Jag ska läsa en kurs i socialantropologi :o)
Ha det bra, cujemo se! pusa, Emina.

2007-08-19 @ 11:21:46
URL: http://belliss.blogg.se
Postat av: Amina

Jag fortsätter skriva här.. ;)
Nja, det är snarare så att jag vill göra min examenspraktik i Bosnien, i 6 månader! eg är den i Sarajevo men jag vill iiinte flytta från Zenica, så förhoppningsvis kommer autoput vara klar då så det blir bara ca en halvtimmes körning! Jag klarar inte heller skolan där nere, uschh, förstår ingenting av deras universitetstexer... :D
Tiden kommer gå snaaabbt när du börjar plugga, snart är det vinter och då kan du oxå tebax.. inte deppa! :)) Lycka till med kursen, låter jättespännande!!! :) Kramisar!

2007-08-20 @ 00:57:23
Postat av: Emina

svar Amina: Examenspraktik bara? aha jag trodde du tänkte flytta ner hit efter att du gått klart din utbildning! Ja redan nu har ju autoput komit en bra bit på vägen :o)
Nä da ska försöka o inte deppa! Cujemo se, pusa.

2007-08-21 @ 13:19:02
URL: http://belliss.blogg.se
Postat av: Irma

Sådana killar gör mig såååå arg :( Inte just det där med vänskap mellan kille och tjej utan hela skiten med att dom alltid ska ha rätt! det är som dom säger i tacka! c c c Nedaj na se! Take care/irma

2007-08-22 @ 12:34:16
URL: http://irbita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback