Måndag

Hej hej!
Vilken busy dag det varit hittils! I like :o)

- kl 09.00 tandläkarbesök
- kl 10.30 övningskörning
- kl 12.00 tennis

Nu har jag käkat lunch, det blev linspytten från igår kväll. Himla gott! Ska hoppa i duschen och sen tänkte jag gå o kolla ifall jag kan få tid hos frisören för en klippning. Just det, måste växla pengar innan oxå.. mamma lämna kvar svenska pengar.

Igår tog jag & baby en liten promenad hyrde film på vägen hem. Vi hyrde franska filmen "Wasabi" Fransmänn e ju så kul o jag älskar språket!
Innan filmen åt vi mina goda linspytt till middag ;o) Dino gav den tummen upp! först skoja han och gjorde en konstig min så jag ba stirra på han "vadå inte gott?" haha.. först trodde jag han nästan fö jag tänkte att han kanske inte gilla linser men som tur va så skoja han bara! Jag brukar alltid ha svår o komma på vad jag ska laga för mat åt oss när Dino är här. Får hjärnsläpp helt enkelt så igår blev jag happy när jag råka se receptet på just linspyt på baksidan av linspaketet! "Ja meen d kan man ju laga!" skulle aldrig kommit på d själv :op Tog faktiskt bilder på matlagningen,haha.. kommer later..

Så vad ska jag laga till middag ikväll da?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0