Så trött..

Blev en händelserik dag idag :o)
Först var det tandläkaren sen körlektion. Efter körningen satt jag bara där med värledes smile på läpparna! så himla härlig feeling att bara köra! Ringde baby när jag kom hem och vi träffades för o gå på café en halv timme senare. På cafét träffa vi H som bjöd hem oss. Han köpte vin o lax som M fixa sen (se bild) Vi satt hemma hos dem ett tag.. H berätta massa historier så vi skrata ihjäl oss :oD Efter lunchen så åkte vi ut i naturen, till en populär utflyktsplats som heter Bistricak. Vi promenera till en restaurang och satt där.. mera vin.. fanns gungor oxå så jag gunga lite :o) jippiii! Runt kl 8 börja vi la dra oss hemåt men stanna till vid nästa restaurang där några av H & m´s bekanta satt så vi blev kvar ett tag till o garva lite mer! trodde mitt hjärta skulle brista av skratt vafan..
Den friska luften i naturen gör mig alltid sjukt trött, var helt matt efteråt, haha..så e d när man e betongdjungelbarn!
Var hemma runt 9 o ville egentligen va lite själv med baby o mysa men han ville ringa Mahir, så jag blev lite sur för jag vet att han tänker att "v har ju varit tillsammans hela dan..så nu behöver vi inte spendera mer tid" men d e ju inte samma sak o va ett gäng o va själva! men men..
d var en trevlig dag iaf!

This is some pictures:


♥ Vy från M & H´s lägenhet
♥ M lagar mat! det belv lax, MUMS!
♥ Promenad på utflyktsplatsen
♥ Två små doggi dogs. Haha, ser ut som siamesiska tvillingar på bilden!
♥ M and the dogs
♥ Me and Dino.. jag ser ut som en mupp ju :op
♥ (Fisk)bassänger.. o så kan  man skymta mitt vinglas ;o)


M tog många fler bilder (hoppas komma åt dem snart) eftersom jag inte har nått memorycard till min kamera än :o(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0