Been swimming..

Är på biblioteket, hihi vad busigt.. Har varit och simmat, all by myselfe! Simma samma sträcka som alltid, 1000 m :o) tänkte nästan ge upp vid 500 men det hade varit lamt ju. Var hungrig efteråt, och man ska ju stoppa i sig något efter träningen så.. ja det blev en cheeseburgare på McDonald´s :op Jo jag vet, det hade varit bättre med en banan men det skulle jag tagit med mig.. nu står det en godispåse här brevid mig! Haha, nä jag vet att jag inte bränt sååå  mycket fett men jag skulle gå och käka hos pappa men så är han fortfarande och tolkar så jag går runt och småäter godis så länge.. SOS lösning liksom!

Vad brukar ni äta efter träningen?


Kommentarer
Postat av: BLÄÄBÖG

1. imaju te skor svugdje pederko jedna!. 2neobracaj mi se vise pederko jea opet si bezmene otisla.... i plvala krmee nuffnuff grymtgrymt prase gica svinja..

2007-12-10 @ 17:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback