BINGO..

Under min shoppingrunda med Zåze och Bibbi idag! VI HITTA MIN NYÅRSKLÄNNING! Åååh nu kan jag slappna av! har ju gått runt och deppat på stan i flera dar över att jag inte hitar något att ha på mig på nyår och så löste det sig! Allt löser sig :o) Happy happy happy! Ja ni undrar kanske vad der är för klänning? En strapless korsettliknande miniklänning från H&M! Jag ska ta en bild sen.. Den är enkel elegant och söt! Nu har jag dessutom en little black i min ägo! Jag har sedan tidigare hittat skorna jag ska ha till och så tänkte jag ha guldleggingsen jag köpte för ett tag sen.. så jag stasar på en kombination av guld & svart. Me likey!

Vad ska ni trippa runt i för outfit på nyårskvällen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0