I love shopping with daddy!

Ok, idag är det muslimsk högtid så BAJRAM MUBAREK OLSUN till alla som firar den!

Det är ju vår jul så idag var jag med pappa på stan för att köpa mina nyårsskor..
det blev ett par svarta högklackade lackskor från Bronx som jag bestämt att jag ska ha sen längesen.
Var inne på Johanssons och såg att dom hade en massa skor på REA och bla de gröna stövlarna från Sixty Seven som jag ville köpa då dom kosta 1100 kr men det är ju lite mkt för ett par GRÖNA stövlar! Men så kolla jag på den röda lappen och så kosta dom 600 kr!!! Jippiiiiiii!!!!! var ändå inte hundra på om jag våga mig på att köpa dem men så när jag visa dem för pappa så tyckte han dom var snygga och speciella och tcker han dom är ok så köper man! Sen blev det ett par bruna skinnhandskar också :o) Har ju gått runt och frusit om dom små händerna.. hehe.. Lyckad shoppingdag iaf! Ska försöka hinna med en runda imon också :oD

Ska försöka få några bra shots på dagens shopping sen..


Laterz..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0