Me like busy day!

Tre timmars föreläsning imorse.. utan kaffe!!! Sen hade jag en tolkning på Östra Sjukhuset. Missa precis min spårvagn dit för att det drog ut påföreläsningen.. Fattar ite att det bara går EN spårvagn dit! Det är ju ett sjukhus! Eftersom jag hade bråttom så gick allt i snigelfart! Nån mer som märkt att spårvagnarna är extra långsamma när man har bråttoooom??? Japp det är dom och speciellt folk som går av och på segar gärnet, eller är det bara jag? Irriterande iaf! Pappa hoppa in och tog min tolkning för att jag avr sen och så tog jag hans istället.. jag tolka 20 min åt han medans han tolka ca 2 h åtmig.. hehe, det är jag som får betalt för det :o)

Sen drog jag in till stan och luncha själv.. det blev sushi! surprise surprise :op Gick runt på stan lite och kolla efter nyårskläder men det är ont om det. Fattar inte att det är samma visa inför varje nyår! INGA FESTKLÄDER! Inte tillräckligt fina iaf.. finns massa fula om man nu vill ha det.. suck!

Jo och så var jag och Zåze och simma igen.. hurtigaaa.. 1100 m denna gång! Zåzå ville ha med mig på 1500 m men hell no! det var så jäkla trafikerat i bassängen va!
Fick skynda mig hem sen för jag hade msn-träff med Dino :o) Vilken berg-och-dalbane-konversation! Det börja bra, urarta i ett bråk och sen blev det fint igen.. han är lite labil på nerverna min baby. Stackarn saknar mig en massa! I miss him too men jag har en massa distractions som skola och sånt så jag hinner inte deppa som han gör nu! Men snart åker jag ner och ger han en stooor kraaaaaaaaam!

Go natt på er,
Cmokic!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0