Pms?

Glömmer alltid när det är man pms:ar egentligen? Hmm.. jag tycker jag är skitirriterad på allt och alla två veckor innan..som nu till exempel! Nästa fredag är det meningen att jag ska åka ner till Bosnien men jag har inte sagt något till pappa än :oS Jag var ju nere för en månad sen.. men så är det när man e in LOVE! hihi..

Jag köpte tidningen ELLE idag och som varje gång när jag köpt den så blir jag besviken. Inte mycket kulgrejer och en massa massa reklam.. Visst man kan bli inspirerad men modereportagen är oftast fyllda av dyra grejer och tidningen verkar rikta sig till en elit iaf!
Tja tidningen faller mig inte i smaken helt enkelt! Eller har jag bara haft oturen att köpa fel nummer varje gång! De borde sänka priset för 49 kr är lite för mkt!såå speciell är den inte! Köpte den egentligen för att få kalendern som medföljer :op Och nej det är inte pga av pms som jag inte gilla tidningen, haha..
image326
Bild lånad av: ELLE.se

J Lo ser iaf amazing ut på omslaget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0