Som fisken i vattnet..

Idag var det simmning som gällde igen! Det simmades hela 1000 m igen :o) Men det var så mycket folk där.. bassängen var full och det var jobbigt när det var så trångt! Störde ihjäl migpå folk som skulle hetsa. Det kan lainte vara bra att simma så eller? Det värsta var att dom stressa upp mig och jag blev sån att "nähä du, du ska inte få simma om mig" för det kändes som om vissa bara ville somma om och då blev jag tävlingsinriktad på livoch död, haha.. Efter¨t var det självklart bastu som gällde! Man mår så bra efteråt och jag känner hur avslappnad man är i kroppen. Man kommer sova gott i natt!

Kommentarer
Postat av: sta

sta ti simmala kadko to gdje to sad? a nista mi nepricas.. nisi valjada u bajs frelundi a nemoj da cujem da si u vallhalli bez da mi reknes daskupa idemo znas da bi tebala koristiit karticu... tctct dobiti ces batina malaa