Sorry..

Ha varit dåligt me duppdateringen men jag har jobbat och imorse hann jag inte för jag skulle iväg till Kviberg och handla smink. Alla sminkstånd var borta när vi  kom dit!!! Tydligen var det nån razzia där i förra veckan.. finns bara ett par som säljer smink kvar och det är dom i Bellevue marknad. Om dom också försvinner vet jag inte vad jag ska ta mig till, haha.. va fan att köpa smink i vanliga sminkaffärer skulle inte göra min plånbok glad :op
Är på lite dåligt humör.. irretarad på att det är andra helgen jag jobar och inte går ut! Vill festa juh! Ringde Dino förut och då blev han irriterad på att jag klaga (på att jag jobbar o inte går ut) och då blev jag arg.. ska man inte kunna prata om allt eller? ja där blev det iaf bråk och ilskan håller i sig och fast vi snackade igen och allt löste sig tp så känner jag mig frustrerad.. nästan gråtfärdig.. Önska jag hade en punchbag!

Ska iaf lägga mig i sängen och läsa lite tills jag känner att jag kan somna..

Go natt på alla er som inte är ute och festar!


image182

Kommentarer
Postat av: minooo

jesili to ti meni taffsalla i bloggen ili?:Dljuuubim

2007-12-02 @ 21:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback