Ännu en lördag..

Shit vad dom börjat rensa här i stan! Det var razzia i stan igår och polisen hade omringat två cafeer.. ordning o reda vill dom ha här de senaste dagarna och sånna där specialpoliser åker runt och sprider skräck i stan, haha..
Vi satt i parken.. Det var bara 20 grader så lite kallt. Fick ha leggings, but I love them :o)
Vi kom ut sent dock. runt elva så vi satt inte i parken så länge.. vilket gjorde mig grinig för jag tyckte det var så mysigt o ville vara ute lääänge.. Vi börja bråka på väg hem :o( Vi somna inte förän kl halv fem så då kunde vi la ha varit ute istället för o sura.. men d löste sig som sagt.. idag påväg hem till mig så urarta sig ett nytt bråk iaf.. några tårar senare löste sig även det. Vi stod där i porten när en granne kom förbi med sitt barnbarn.. hon såg att jag gråtit så hon sa till Dino "skäll inte på henne.. hon är ändå tjej och mer sårbar.." han sa att jag förtjanade det.. så hon ba "och det gör aldrig ni eller?.." haha.. sen när hon gick så hörde man henne säga till barnbarnet "sådär kommer du oxå ha det en dag.." hon lät altså inte sur men hon brukar altid va sådär trevlig mot mig så där fick Dino för att han var taskig mot mig :op

Kommentarer
Postat av: Marija

haha fan va gulligt :D

2007-07-08 @ 02:34:58
URL: http://shnittzel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback