Deppigt

Ännu en depp dag! Gjorde precis ett ansiktsbad med salvia te och peela ansiktet efteråt så nu är min hy bebislen :o) härligt! fräsha iaf upp lite..
Behövde det här för o piggna till lite.
Var i bilsolan imorse.. glömde dricka vatten när jag gick så när jag kom hem hade jag huvudvärk :o( sen ringde jag Dino och det blev tjafs o han la på.. jag ringde upp igen o då klicka han mig så jag ringde inte mer utan skicka bara nått sms..

Skrev ju sist att min Dino hade kommit till insikt om hur mycket han älska mig.. och det gör mig ärligt talat nervös! Jo jag vet jag pushar han o visa känslor o så men sen när han väl gör det så blir jag konstig! Vad e problemet?
Jo för att ta det kort så, jag känner att jag hittat rätt kille för mig (trots allt tjafs) men eftersom han är min första kille och jag inte levt av mig allmännt så känner jag bara att nej jag kan inte binda mig nu.. fan fan faan.. men jag vill inte förlora han heller men jag kan inte ta beslutet att vara med min baby resten av livet nu! Jag behöver få vara själv lite.. har aldrig varit självständig och jag vill bara ut i världen själv! ett tag iaf och sen komma tbx til min älskling men jag vet att det inte kommer gå och det gör mig ledsen och jag känner bara att jag inte vet vad jag ska göra!??
Igår satt vi i gräset vid floden och myste o prata om oss, framtiden osv.. jag börja gråta.. Han snacka om hur mkt han älska mig, att han vill vara med mig resten av livet, att han inte kan vara utan mig.. jag kännde ba att jag kan inte ge honom det nu men I love him too så hur ska jag då kunna lämna han! Hade den här historien utspelat sig ca 3 år senare så hade det inte varit några problem men jag behöver få vara friii.. Vilket jävla dilemma.. Det här var anledningen till att jag aldrig hadf ett förhålland innan! jag visste att jag skulle hamna i nått sånt här livskrisdilemma :o(

Everything just sux :o(


Kommentarer
Postat av: Ilvana.

Fan vad jobbigt... :(