Friday

Jag har sagt det förr och jag säger det igen.. Dagarna går alldeles för fort.. det var ju fredag för nån dag sen :op
Har varit dåligt med inlägg senste tiden så få dra en kort updatering..

I onsdags så kom mina grejer som jag beställt från H&M med bussen samt en kläning från ASOS som jag beställde i april typ.. Kläningen satt inte fint upptill :o( en bikiniunderdel var lite liten fast det är samma storlek på den andra o den sitter bra.. den vita tunikans ena ärm e längre än den andra! hur lyckas H&M???eller snarare hur lyckas jag alltid få saker med nåt fel? :o( så nu måste jag till skräddaren o få ärmen kortad, haha.. snacka om onödiga utgifter!

Igår.. Hmm vad gjorde jag för nått då!?..

nä nu ska jag sova lite.. får blogga sen ist.. :op

Kommentarer
Postat av: Ilvana.

Shit vad tråkigt att inget plagg var perfekt. Det är därför jag alltid är rädd för att beställa, speciellt dyra saker. Man vet aldrig vad man får. Puss*

2007-07-15 @ 14:41:41
URL: http://ilvanaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback