Lördag

Så den här helgen är det lördag kväll som gäller för mig och Dino :o)
Igår var det ju min pappas födelsedag och hela familjen var samlad.. det grillades, åt och drack.. det var riktigt trevligt! Mot slutet tog kusinen fram gitarren.. han spelar riktigt bra och stämmningen var hur skön som helst. Eftersom det blev ganska sent och ingen kunde köra hem oss så sov vi över.. jag sov å världens hårdaste soffa :op
Spendera hela dagen där i mitt familyghetto, haha.. (fyra hus alla brevid varandra där mina kusiner bor..)
Jag och pappa fundera på vad vi skulle gö.. eftersom vi var sent ute så var det ingen idé att ens tänka på o åka ut nånstans vid vattnet för folk är som galna nu i hettan och alla utflyktsplater e fulla av folk. Det blev att vi sola på gården hela dan.. drack lite vin o så.. sen kom kusinen oxå..
 Nu väntar jag på Dino, vi ska sitta ute i parken för det är minst 30 grader nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0