Ha en trevlig (party)fredag!

Kom hem nu, var hon Dino och kolla på ett lärorikt program som går varje fredag så jag beger mig hem till han(från o med idag) så jag är säker på att han ser på det.. kanske kan lära sig nått vettigt av att se på det!? who knows?
Jaha sen e det ju fredag igen och som varje fredag så ska jag och Dino ut och ta några öl och sen ska vi hem till honom.. myspys ;o) haha.. Nu regnar det igen så det blir inte vårt traditionella sitta-vid-floden-och-dricka-öl utgång men vi får la sitta nån stans inomhus da.. jobbigt :op
Väntar på att mamma ska komma hem för jag ska hinna spela BINGO oxå :op hoppas man vinner nått! Wish me luck!

image107
Ha en nice partyfredag!
*PUSS*

Kommentarer
Postat av: Crazypill

ha en go fredag! =)

2007-06-08 @ 20:15:55
URL: http://www.crazypill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback