Måndag

Titta, klockan e inte ens 13 och jag har redan vart och spelat tennis och sitter nu här nyduschad :o) kors i taket!
Jag var helt fascinerad imorse när jag gick till träningen.. vafan kl var inte ens 11 och stan var full av folk!? haha jag hade ju problem att komma upp 9 imorse och allt innan 12 e tidigt för mig!
Vi har flyttat fram vår träning eftersom min sparringpartners sommarlov börjar idag så nu ska vi spela kl 12 varje dag. Mycket bättre :o) idag var vi och spela kl 11 men alla våra banor var upptagna så vi spela på basketplan :op sjukt jävla varmt! dom har lagt ny asfalt..svart, så det suger verkligen åt sig värmen..

Hur som helst så väntar jag på att Dijana ska ringa mej, Jag ska hänga me henne på stan och sen ska jag och mamma gå till bilskolan jag tänkt börja i.. skulle gärna vilja hinna med att ta mina jeans till Dino`s mormor för o sy in dem.. ja vi får se hur mkt jag hinner med.. Älskar när man e lite busy :oD

Have a nice day!

Tankar angående leggings..

kan man ha lite genomskinliga leggings eller e det fult?
 

Kommentarer
Postat av: Ilvana.

Hej! Ang. dina leggings så tycker jag att man kan ha lite genomskinliga leggings, speciellt om det är fina mönster. :)

2007-06-18 @ 16:50:52
URL: http://ilvanaaa.blogg.se
Postat av: Aura

Nu fungerar min blogg som den ska igen :) kika gärna in... kram Aura