No energy left..

Shit vad trött man bli av o shoppa! jo jag vet nemsflash men ändå.. För att inte snacka om att jag var upp kl 8 imorse igen och gav mig iväg till bilskolan för o göra några test igen! hade färre fel den här gången :o) ska dit på fredag igen och då hoppas jag på alla rätt! Efteråt påväg hem gick jag och prova en tunika..
Hade ingen träning idag så jag var hemma i en kvart typ och sen drog jag med mamma ner till stan igen, jag ville visa tunikan för henne och gå o prova en klänning jag kollat in tidigare. Köpte klänningen och en kjol som mamma tyckte jag skulle ha så hon fick betala den :op sen gick vi til butiken där jag hittat tunikan och medans jag prova och fundera på ifall jag skulle ha den så kom butikens klädleverans och en massa med klänningar.. very nice! så jag blev fast ett tag till och köpte mig en tubklänning där :o) man kan ha den som klänning,kjol, tunika och topp! den får bli dagen bästa köp men jag lägger in bilder sen så ni får se.. e egentligen nöjd med allt fast jag hade nog kunnar vara utan det jag köpte först.. ja ja alltid massa strul kring min shopping..
Ska försöka ta det lite lungt nu för jag ska spela tennis kl 19 inte träning men bara sådär för nöjes skull.

Laterz..
kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0